Telefon: 0745.399.996
E-mail: office@gimnastica-gravide.ro
Anunturi
17 Jun 2014

Curs Gimnastica Perineala pentru Gravide, 2-3 august 2014

Indiferent de modul naşterii pe cale naturală sau prin operaţie cezariană - acest curs te pregătește pentru protecția organelor tale abdominale pe durata sarcinii și te ajută în recuperarea perineului tău după naștere.

Gimnastica Perineală te ajută în:

·         pregătirea perineului pentru sarcină,

·         elasticitatea perineului pentru naștere,

·         recuperarea perineală post partum,

·         re-fortificarea tonusului vaginal,

·         recuperarea hemoroizilor și incontinenței urinare (apărute eventual la/după naștere),

·         masajul perineal,

·         îngrijirea și igiena perineului înainte și după naștere,

·         alimentația potrivită sarcinii și alăptării,

·         viața intimă în sarcină și după naștere.

Sambata de la 10.00 la 16.30 si duminica de la 10.00 la 14.00, te asteptam cu drag la Centrul Pronatalita. 

Pentru inscrieri si detalii, comunicati cu Emese Magdas - emese.magdas@gmail.com ; www.gimnasticaintima.ro

Cost - 340 lei, ambele zile.

 


14 Aug 2013

Orele de gimnastica prenatala se desfasoara lunea si joia de la orele 17:00 si de la orele 18:30

Este necesara inscrierea on line prin sofl-ul:

http://www.supersaas.com/schedule/pronatalita/inscrieri 

 

Grupele sunt alcatuite din maxim 7 participante.

Va astept cu drag!
Ramona Rosu
 

Adrese
Centrul Pronatalita
Str. Hristo Botev nr. 10, et. 1, interfon 2
ramonarosu2000@yahoo.com
Parteneri media
hiphip.ro
totuldespremame.ro/video/cursurile-lamaze
despreSpa.ro
bucurenci.ro/2010/02/cum-ne-nastem/
gradinitebucuresti.ro
Galerie Foto
Informatii recomandate
www.morfologiefetala.ro
atasatlasanulmamei.blogspot.ro
midwifethinking.com/2010/08/26/the-placenta-essential-resuscitation-equipment/
www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=kHW17Dx8ajY
attachmentparenting.com/
terapiebach.wordpress.com/
maternologia.ro
hiphip.ro
gimnasticaintima.ro
adelle.ro/co-sleeping-trei-pe-o-saltea/
urbankid.ro
Ultimele articole publicate
Exercitii prenatale de streching
Masajul prenatal
Ingrijirea sanilor in timpul alaptarii
Contractiile uterine
Abdomen plat pentru Supermamici
PILATES PENTRU MAMICI
Gimnastica pentru sarcina 5
Masajul in travaliu
Gimnastica pentru sarcina 4
Cursuri prenatale Lamaze
Metoda Lamaze
Gimnastica pentru sarcina 3
Pilates postnatal
Gimnastica pentru sarcina 2
PILATES IDEAL PENTRU PROASPETELE MAMICI
DE CE doare nasterea?
Gimnastica pentru sarcina 1
Respiratia este esentiala la nastere!

Exercitii prenatale de streching
 

Exercitii prenatale de streching

Pe masura ce sarcina evolueaza si burtica se evidentiaza din ce in ce mai mult datorita cresterii copilului, organismul matern sufera unele transformari. Modificarile majore sunt resimtite foarte devreme la nivelul bazinului si coloanei vertebrale, structuri de baza in sustinerea greutatii in crestere. Astfel, musculatura din aceste zone se poate tensiona conducand la aparitia durerii.

1. Aseaza-te pe spate pe saltea. Genunchii indoiti, talpile aproape de bazin, departate la latimea soldurilor. Incordeaza fesierii; bazinul ascensioneaza, dar nu se desprinde total de saltea. In acelasi timp mijlocul (coloana lombara) se lipeste de saltea, iar musculatura din aceasta zona se intinde moderat. Relaxeaza fesierii si dezlipeste mijlocul de saltea.

Astfel realizezi un usor balans al bazinului, atentie, cu ajutorul fesierilor, nu prin incordarea abdomenului. Monitorizeaza musculatura abdominala, tinand o mama pe burtica si ai grija sa nu o incordezi prea tare, concentreaza-te pe fesieri.

2. In aceeasi postura ca mai sus, departeaza bratele si coboara genunchii de-o parte a trunchiului, aproape de sol. Omoplatii raman pe saltea. Pastreaza acolo genunchii pentru cateva secunde si apoi mergi pe partea cealalta a trunchiului.

Trecand de pe dreapta pe stanga, vei actiona pe muschii fesieri, iar muschii paravertebrali lombari se vor relaxa pe rand.

Executa cate 10 repetari din aceste exercitii.

3. In sprijin pe genunchi si palme ("in patru labe"), coloana dreapta (nu lasa burtica in jos sa-ti curbeze mijlocul), genunchii departati la latimea soldurilor, palmele la nivelul umerilor.
Incordeaza fesierii, impinge bazinul in fata si curbeaza coloana.
Apleaca-ti capsorul, incercand sa-ti privesti bazinul.
Astfel coloana ta vertebrala descrie litera "C" resturnata spre dreapta, vertebrele se indeparteaza intre ele in portiunea posterioara si astfel discurile intervertebrale se hranesc mai bine, iar muschii spatelui se intind si se relaxeaza.

 

Apoi revino usor in pozitia initiala, cu trunchiul paralel cu solul.

Repeta miscarea de 10 ori.

4. Din aceeasi postura ca mai sus, lipeste palmele de saltea sus, genunchii departati intre ei. Deplaseaza bazinul mult in spate si intinde coloana si bratele.

Apoi lipeste palmele de-o parte a saltelei si bazinul merge in sens invers, intindem jumatate de spate si un brat; acelasi lucru si pe partea cealalta.

Astfel musculatura spatelui se intinde si se detensioneaza.


Articol publicat in revista Superbebe
Autor: Ramona Rosu
Fiziokinetoterapeut si Educator Prenatal International Lamaze,
Experienta in elaborarea programelor de pregatire
pentru nastere si gimnastica pre si postnatala
Tel: 0745.399.996
E-mail: office@gimnastica-gravide.ro
Web site: www.gimnastica-gravide.ro
Copyright © 2006 - Gimnastica-Gravide.ro
Toate drepturile rezervate
pagina principala educatie prenatala lamaze gimnastica prenatala gimnastica postnatala pilates impresii contact